En helt annorlunda Onsdag.

Joo, efterosm jag varit lite dålig på att uppdatera så¨har jag inte hunnit berätta att jag och Maria på jobbet fick följa med till jobbmässan på Conventum idag för att värva folk till K3. Det var sjukt mycket folk! Men vi hade helt sjukt kul med. Haha. Försökte få diverse folk intresserade, och sålde verkligen in K3, fast att sälja in saker är väl det som vi ska kunna bäst..? Eller?

Haha, och idag fick jag reda på att jag är certifierad säljare! Jag trodde att den bara gällde på K3, men det var tydligen en riktig utbildning. Haha, vad knäpp jag är!

Så eftersom jag jobbade på dagen så fick jag och Maria ledigt ikväll. Väldigt skönt att få komma hem till min älskling och ha möjlighet att bara ha myskväll. Så jag lagade mat och fixade efterrätt, och så har vi ju såklart kollat på Greys Anatomy.
På tal om det så har jag ett otittat Desperate avsnitt som jag måste ta igen. Ja världen, jag är efter.


Men nu sitter jag och Jonathan och kollar Scrubs, bästa lätt! Och Selma sitter breve och styr upp läget. Tycker jag känns tryggt!


Btw så blir det Stockholm på lördag, jag och grabbarna, eller Jonte, Martin och Marcus drar dit för att kolla ionspelningarna av Ballar av stål. Blir nog lite kul! Eftersom Elli var tvungen att jobba fick Marcus chansen att följa med. Kan nog bli lite kul!

Men gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0