Kulturnatt.

Ikväll infann sig alltså kulturnatten, som var helt underbaaar! Jag har umgåtts med min älsklingskille heeela kvällen. Började ju klockan 18 med lite stalinbalett och dans och så vidare. Sedan var det äntligen min älskade Simon och hela det fina bandet Major Wonderful som dagen till ära skaffat sig 2 nys medlemmar. Toppenbra var det!

Efter Major var det ganska dött så jag och älsklingen tog en promenad mot musikhögskolan, stannade på vägen och handlade och hann äta gröt hemma med. Haha.

Blev Vokalenseblen och Saras band som jag aldrig kommer lära mig stava till :P Det var skiiitbra! Sen avsultades kvällen sedvanligt på konserthuset klockan tolv med huvudnummret som i år var Funktionalistic wonders, en massa grymma musikanter som är gamla Karl Johan barn nästan hela bunten.

Bara att cykla hem efter det, och så blir det ju inget kalas för Clara imorgon eftersom Arvid lyckats bli kräksjuk. Dom skulle flytta det till på söndag men då är det ju Ulla som gäller för oss, så detta får vi ta igen i veckan!!



Nu ska vi tydligen kolla på Saw 5, som varit på i ca 40 min utan min uppmärksamhet.. Det är ju bara äcklig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0