När det väl når en.

Valborg igår. Mycket trevlig kväll med körentjejerna, middag och vin :) Spred ut oss under kvällen, blev Jontesällskap. Mysigt! Hem till Simon och härja lite med.

På dagen bar det av till Jontes mormor och morfar där jag fick träna min helkroppsmassage och Jonte fick utsättas för den. Vann även Coronne, trots missberäkningar i pingisen.
Gjorde bra intryck och hamnade med Vecko Revyn på Jontes studsmatta. Kul!

Idag har hans väg burit mot Irland medan min stannade i detta tråkiga väder, heja! Fick i alla fall åka med till stan med min cykel, heh. Ska snart iväg till Kumla och fika! Jeha!


Lördag blir det SM i cheerleding, med Sandras familj. Sjukt kul!




Han är perfekt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0