Grattis mamma!

Idag fyller min älsklingmamma år! Och hon fyller precis lagomt med år! Av mig och syrran fick hon spa behandling och en klocka hon önskat sig. Mycket nöjd blev hon.

Fick umgås med min bästa springtönt igårkväll. Han klarade typ knappt av att röra sig utan att få kramp, så jag var snäll nog att massera benen på honom, så idag mår han bättre tack och lov. Har dock lovat att komma och massera igen ikväll. Så nu försöker jag styra mat här så jag kommer iväg någon gång.

Blev grill i Karslund med Sandra och Karin igår med. Sjukt mysigt hade vi med vår engångsgrill och improviserade eldstad. Jag tycker vi klarade oss bra och min kyckling blev fantastiskt god!


Nu ska jag fördriva vidare tiden fram till att det är mat, så ska jag hem till Jonte och tvinga honom vara vaken hela natten med mig, eftersom jag är ledig imon! Hih!




kääärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0