Att vara sig själv.

Har just suttit och kollat på pappas mobilinspelade snuttar av gårdagens framföranden. Jag och Jonte alltså, alla andra skiter vi i. Och jag har kommit fram till två saker:

Nr 1
Helvete vad det är jobbigt att se och höra sig själv, ren tortyr kan jag lova! Är det i sina egna ögon man är fulast måhända?

Nr 2
Oj, jag underskattade mig själv, lät bättre än väntat, dock fler missar än väntat. Ger mig fan på att det tar ut varann va? Videon sparas i alla fall i en mycket hemlig mapp på min dator. Endast lämpad för fyllekollar.



Verkar bli utgång till den mån att vi ska sitta och surpla alkohol på någon uteservering i stan. Min budget håller inte, men jag bajsar på min budget! Jag är rik för fan! ... typ..?

Kommentarer
Postat av: Ozzy Ozkar

Tja!
Vad har du gjort idag?
Ha en bra fredags kväll och helg!

2008-05-09 @ 20:58:10
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0