Allt gott för något ont med sig?

Med kärlek kommer längtan, men glädje kommer sorg, med studenten kommer tomma fickor..?

Har inhandlat studentskor idag, hittade även en slips till Jonathan som matchade min klänning, tog reda på att det kostar ca 200-300 kronor att stryka studentklänningen och i helgen ska jag lägga ut pengar på SM i cheerleading, jag är typ fattig som en kyrkråtta. Eller inte. Men snart om jag fortsätter såhär. Får dock fetinglön nästa månad så det ordnar nog upp sig det där!

Ikväll blir det ut till Frövi och grillfesta lite med Muttan och co. Ska dock åka iväg med Sandros familj vid niotiden imon bitti, så det blir nog inte allt för sent.


En dag avklarad, fyra kvar. Tihi. Jag tycker det är gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0