Paltkoma.

Nu har jag bjudit mina föräldrar på mat, eftersom de var de enda som behagade vara hemma med mig, jag blev jättemätt eftersom jag tryckt i mig massa frukt innan. Genomtänkt..?

Borde verkligen jättemycket göra läxor. Kanske ev skulle kunna vara på humör för det, men jag vet inte riktigt, har ju inte fått grepp om hur min rapport på projektarbetet ska se ut. Annars har jag ju ett par artiklar som jag måste skriva till våran tidning, och nu kommer jag vara out of town i två veckor utan tillgång till datorn, därför är det eld i stjärten som gäller.

Annars har jag fått tid hos naprapaten på torsdag, halv 10. Tnx god. Ska sola med Muttan någon dag med. Eftersom jag kommer bli så sjukt saknad när jag drar. Kommer hem till Sandras födelsedag i alla fall. Tyyr.



Men läxor vare va..?


image141

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0