Om man tänker utifrån sig själv.

Gårdagen blev utmärkt! Massa kul folk, livlig förfest och allmänt kul. Hittade KarlJohankompis, vi kunde samma låtar, bara för att jag inte kunde några andra alls. Hmm, sjöng gjorde dom i alla fall, för full hals ända tills vi kom till Klaras.

På Klaras hade visst alla samlats samma kväll, sjukt mycket bekantskaper sprang jag ihop med. Men kvällens roligaste var nog underbara Diva som jag inte träffat på år och dar, han hade ingen lycka i spel utan tog sig till baren istället. Man kan ju inte få allt.

Ikväll vet jag inte alls vad jag är sugen på. Vi får se vad det lider, drar åt alla möjliga håll i alla fall.


Bild från igår!

image142


Och ibland behöver vi nog skita i våra egna behov och "think outside the box".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0