För kärlekens skull.

Jag traffade mitt stalkerobjekt igår. Det var underhållande! Men först:

Kvällen började med en powernap som verkligen fick igång mig, jag klarar mig nog utan alkohol skulle jag tro. Drog hem till Sandro och käkade tacoos, mumsi.
Drog sedan till förfesten som vi livade upp riktigt ordentligt när vi kom. Anton var där, då blev jag glad. Har inte träffat honom på lääänge. Jag matade honom med chips och slog honom på benen mellan saltshoterna. Fy fan vad äckligt!
Sandra och jag cyklade till stan medan alla andra åkte buss dom latkorvarna. Anton fick låna min telefon varsågod.
På klaras gick det vilt till, vi dansade och sjöng (läs skrek) och hade oss. Till sist fick jag för ont i mina fötter som befann sig i mina skor, två storlekar för små. Sandra och jag valde ett random bord att sätta oss vid, och helt plötsligt hade vi ett champangeglas i ena handen och en smirnoff i andra. Jag tror vi fick till det där med rätt bord.

Nu till mitt stalkerobjekt. Fått nummer av okänd människa, för att han skulle vara precis lika sjuk som jag. Har smsbombat honom hela veckan men just ikväll vägrade min mobil att leverera sms till honom. Han kom och satte sig vid vårat bord, eftersom han kände de som satt där. Började flörta aset med mig. Jag hade skitkul, fick med honom upp på dansgolvet då han bestämde sig för att presentera sig. Haha, en mening och han fattade att det var jag. Utan att veta att det var jag hade han alltså gett sig på mig av alla vid bordet. Haha. Hysterisk kväll. Världen är liten.


I'm a stalker, and I'm fucking good at it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0