Underbara dagar

De dagarna som jag och Jonathan ligger och gör absolut ingenting ända tills det händer något är dom bästa som finns. Som igår! Jag fick tillochmed frukost på sängen, det är lyx! Sen gick vi en vända på stan för att fördriva tiden lite, passade på att handla till maten. Och medan jag lagade mat åkte han och skjussade Philip och då hann Elli och Martin komma. Sandra kom precis till maten och så satt vi och tryckte i oss amerikanska pannkakor.. Eller, Det var väl mest Elli som tryckte i sig en massa. Hah!

Vi satt och mös i köket en bra stund, massa mys! Sen gick vi till ICA och handlade groggvirke och snacks. Sen blev det tillbaka till mig och slå på matchen som följdes av den inspelade filmen. Helt sjukt mys!

Och Jonathan är den enda som verkligen förstår, jag älskar det!


Nu ringer snart Elli och vill hitta på något, den som lever får se! Ikväll blir det jobb jobb jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0