Stockholm i mitt hjärta.

Stockholm Mormor är bäst! Världens bästa gamling! Jag och Jonathan mös med henne, massor vill jag lova! Och han blev godkänd, och omtyckt. Hah! Alla som inte slåss blir godkända i alla fall.
Sen gick vi en stund på stan innan alla affärer tänkte stänga. Då blev det Hulken, den var faktiskt ganska bra, för att handla så lite om kärlek då ;) Vidare tog vi oss en vända runt om Kungsträdgården för att hitta restaurang för kvällen. Hamnade på T.G.I. Fridays. Mumsigt värre!

Idag har vi mest latat oss hela dagen, jag har vattnat blommorna. Och så har vi handlat lite och sådär. För ikväll kommer Elli och Martin och käkar pannkaka med oss och Sandra kommer och kollar matchen. Så det blir full rulle kan jag lova!

Men nu tror jag att det är läge att börja med maten. Hih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0