Sommarlov?

Ahhh! Helt plötslig kändes allt så oplanerat. Min familj åker imorgon, kommer hem om ca två veckor. Innan dess drar min kära pojkvän iväg med sin familj, och kvar i skiten är jag, fast med jobb som jag hoppas kommer ta mig någonstans här i livet. Förhoppningsvis leder min inkomster till en Thailandsresa med min kära pojkvän. Men vi får se, hoppas och tror.

Annars har helgen flutit på sjukt snabbt. Midsommarafton var kanonbra! Vi kalasade mitt ute i ingenstans vid vatten och sov över i tält, trillingarna, jag, jonathan och ha 15 andra roliga människor. Det var en midsommar att minnas, och framför allt de viktigaste; bättre än min förra!
Lyckades även ta mig iväg på Sex and the city filmen i lördags, lite premiärmys med syster. Sjukt bra! Men jag kan ju tyvärr inte tycka annat om SATC, så lita inte på mitt omdöme.

Nu har dock helgen gett upp på mig och jag är enbart uppe såhär tidigt för att min älskade pojkvän (som ligger och småfiser istället för att gosa med mig när jag kryper ner under täcket) börjar jobba klockan 8 på morgonen. Jag är inte helt glad över det. Jag har i alla fall hittat rätt jobb för mig i sommar, då jag börjar 13 när jag går på heltid. Sjukt soft!


Men nu är tanken att jag ska fixa ihop en liten matlista och saker som kan vara bra att köpa innan mammaochpappa åker iväg med plånboken. Hah!

Ha en underbar MÅNDAG mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0