Solsken och hagelskurar.

Oj oj, det blir inte mycket rapporterat här numera. Jag försöker hinna njuta av att ha sommarlov och hinna jobba så mcket som möjligt, jag och Jonte har ju plaaner!

Vi har firat två månader tillsammans, känns helt sjukt, tror vi varit tillsammans hela livet, men jag har nog fel. Syrran har också fyllt år, jag skämde bort henne på jobbet, det är hon värd!
Annars händer inte så mycket, förutom tt jag är med Jonathan nästan hela tiden och myser! I like it!

I midsommar blir det antagligen Baggerud, om vi kommer dit osv, imon ska Jonte cykla vättenrundan och nästa lördag är det bio med syrran, det är väl så mycket jag planerar mina dagar just nu, så jag är på på roligheter!



Cypern är klaart! Vi kommer åka! Guld :D
Någon som vet bra, billigt, centralt boende i Oslo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0