Nederlag.

Tung dag idag, hela K3 lyckas typ jobba sig till en timmes tidigare hemgång, alla skyndar sig hem för att se matchen, förutom jag som har ett bord väntandes på O´learys. Min myspojke bjöd mig på hamburgare. Underbart! Sen att Sverige spelade säääääääääämst lär ju alla vara lika skitförbannade över. Sista halvtimmen ville jag fan bara gå hem.

Tog med mig pojken hem, så nu ligger han och gosar inne i min säng medan jag försöker få tiden att gå tills dess att jag blir trött nog för att sällskapa honom under täcket.

Midsommar blir kanonkul! Jag är sjukt tagg! När trillingarna drar grejer brukar det bli svinkul! Så vi taggar!



Gonatt :)

Kommentarer
Postat av: Rafal

Fin blogg du har =)





Gonatt =)

2008-06-19 @ 02:17:15
URL: http://rafalmelko.blogg.se/
Postat av: Jonna

midsommar skall bli grejt!

2008-06-19 @ 02:25:05
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0