Han sover.

Har sitter jag, i Mellringe, mitt i natten, i min K3 "Heja Sverige" gula tröja. Jonathan ligger i sängen och ser underbart söt ut medan han sover. Och jag kan inte sova. Går man upp vid ett om dagarna är det fan svårt att ha samma dygnsrytm som de som jobbar 8-5. Fast jag ska fan inte klaga. Grymt bra lön för att jobba 5-9, och sedan ha chans att gå hem 8 nästan varje dag om man säljer bra. Jag klagar inte! Dock skittugnt att gå över till heltid om bara någon vecka. Men det klarar vi med! Och det blir fett med pengar!

Joo, och sen är det uppdateringarna.. Har i alla fall grillat med mina underbara trillingar och hela deras kompisgäng, jobbat duktigt, haft massa mys med Elli och kollat fotboll med Jonteponte.


Funderar på att försöka sova snart, känns ju rätt lockande att få krypa ned hos honom i alla fall :)







Och så är det kul att Tema aldrig kommer förändras i mina ögon. Tema suger, har alltid gjort. Fuck 3a! Haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0