Ensam.

Nu har dom åkt. Klckan är elva och den känns som tre typ.. Känns helt sjukt ensamt just nu, men det är väl mest för att jag vinkade av dom och sådär...

Just det! Jonte pratade om att han skulle kunna flytta sina arbetsveckor från agusti till juli, och det skulle ju vara kul! För då skulle vi ha tid att göra lite roliga saker i augusti, som vi planerat. Vore kul att komma till Gotland och hälsa på hans familj, och Elli och Martin vill ju ha med oss till västkusten, vilket vore superkul. Så vi får hoppas.

Annars blir det antagligen till Stockholm i helgen. Hälsa på mormor lite och ta oss till Gröna lund och mysa lite. Jag saknar min mormor. Känns lite jobbigt att hon är så gammal som hon är, inte lång tid kvar... Därför vill jag träffa henne så ofta jag bara kan, så det ska bli kul att åka dit. Och låta henne lära känna Jonathan med.
Mina favoriter ;)


Men nu ska jag äta avokado, fick en så himla hård och äcklig hos Jonte igår när jag var supersugen. Så nu ska jag ta en som är klar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0