Torsdag torsdag torsdag!

Idag, mina vänner, är det torsdag! Fattar ni vad det innebär?! Det är bara tvååå dagar kvar på denna vecka!! Sen är det bara eeen vecka kvar så slipper jag helvetet på heltid. Haha! Så nu känner jag mig på något underligt sätt lycklig idag, sjukt va?

Men, sen är ju lycklg och pigg två olika saker. Och jag är varken pigg nu eller när min prins lämnade mig och tog sig till jobbet. Jag tror att jag skulle kunna liknas med en söndertrasad alkis som låg där och stönade när hans mobil ringde. Jag tror i alla fall att han fick en hejdå puss. Charmigt?

Gårdagen blev i alla fall trevlig! Vi hade pepp med tjejgänget på jobbet. Kommit på att vi alla ska beställa kläder från www.forever21.com så det kommer bli kalas! Delar på frakten med så att det inte blir så dyrt. Kanonkul! Jag och Jeanette tog oss ut på stan sen på lunchen med och lyckades mygla till oss en massa smakprover på snacks. Skitbra!

På kvällen mötte jag upp min köra pojkvän och Elli och Martin efter jobbet. Vi åt på BK och gick runt lite med en sockervadd i handen. Det är grejer det. Trots att sockervadden lite tappat sin funktion sen man var liten och faktiskt tyckte att sockerbitar var riktigt gott. Men det var som sagt grejer det. Hamnade till sist på sub city där vi tog oss ett glas (förutsom Martin då som går upp 5 och kör lastbil) myspys. Lyckades även hitta Muttan som satt och söp till. Henne saknar jag som fan!!Så vi ska absolut hitta på något någon dag!


Idag blir det jobb och skit och sen ska jag och Jeanette hem till henne och leka, så blir jag sovandes där till på fredag. Vi kommer ha riktigt kul vill jag lova!


Duschen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0