Spelkväll

Ikväll har jag tagit med min lilla lillebror till min kära pojkvän för att ge dom en omgång på tv spel. Tror dock inte att jag är den som är bäst i det här gänget. Suck..

Äntligen fredag i alla fall! Och löning! Så jag och Jeanette tog lunch på stan och så. Myspys! Och igår hade vi världens mys, bakade och satt och mös på hennes balkong. grejer det. haha, och jag hjälpte henne att diska. Vilken tjej!!

Varit och kollat på en lägenhet på norr idag. Kan dock inte bestämma mig om jag gillar den eller inte. Men vi får se, om vi får den lär vi nog tack ja. Jag ska nog kunna fixa till den lite. heh!



Imon ska vi i alla fall till Hallsberg eftersom Jonathans mamma Åsa ska springa sextimmarsloppet och vi tänkte kika lite på henne och passa på att bada en massa. Oj oj oj vad skönt!

Fyra fucking jobbdagar till semstern! Värt eller vaaaad??!





Uppdatering här!

Jonathans mamma kom två av alla tjejer som sprang!!! av ca 50 alltså. Heja Åsa!

Vi var och badade på myysigaste stället en bit utanför Hallsberg, så sjukt mysigt! På kvällen drog jag ut och åkte lite bil med syrran, men gud vad dött det har blivit, inge kul var det, förutom att vara med Annelie då.

Dagen efter tog vi oss till Pölen vid Nerkes kil på cykel. hann bada i kanske 40 minuter innan åskmolnen dök upp på himlen och vi cyklade hem, började precis störtregna när vi kom hem, puh!


En mycket mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0