Sjukrumpan.

Jag håller på att bli sjuk igen..? Asså, jag går alltid runt och är "sjuk" i den mening att min kropp lägger av om något blir för jobbigt. T.ex trappor. Kan inte heller stå länge i duschen utan att vara på väg att svimma. Detta suger! Och ingen hittar något fel på mig.. Sämst.
Nu håller i alla fall min temp på att stiga, inte med så mycket men ändå så att den kommer fortsätta stiga. Jag orkar inte vara sjuk jämt! Nu när jag verkligen måste jobba. Om vi ska flytta ihop, åka utomlands och allt som vi vill. Shit pommes.

Var i alla fall en bra dag igår. Sålde skitbra på jobbet, fick ett samtal på rasten från en telefonförsäljade som ville att jag skulle lägga några kronor extra till action aid varje månad, fyyy vad han var nervös. Hah! Jag tog det i alla fall, han blev skitglad. Sen kom min älsklningspojke och hämtade mig och vi tog oss till min näst bästa älsklingspojke; Ch! Vi spelade tv-spel med trillingarna, eller, jag var med typ två gånger innan jag tyckte det var för tråkigt att förlora.
Kommer i alla fall sakna min underbaraste CH!! Gaah!

Sen åkte vi hem till Jonathan och åt och spelade hans nya skidspel.- Det var kul! Men jag var trött. Så vi sov ganska snart, vilket senare följdes av att vi försov oss, Philip var inte väntandes när vi kom dit och Jonte kom för sent till jobbet. Men det är väl skit man får ta kan jag tro. Haha!

Fy vad jag har tråkigt.. Var sjuk med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0