Segt

Jag orkar verkligen inte göra något.. Har dragit igång en tvätt och städat i köket. Tänkte jag skulle förbereda mat tills min älskling kommer hem, men jag orkar fan inte.. Har så sjukt ont i magen.

Men över till goda nyheter!
Jonathan kan antagligen jobba nästa vecka! Vilket innebär att han och jag kommer få mycket mer til tillsammans i sommar!!
Fast, jag vet att han även vill med sin familj på semester, så jag lugnar mig med att ta ut glädjen. Jag vill inte att han ska stanna hemma om det inte är vad han vill. Så tänker jag!


Nu ska jag slänga mig framför tvn och vara sådär äckligt dåsig ända tills Sandra kommer hit och eskorterar mig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0