Ljuset i tunneln.

Magen börjar bli bättre! Woho!

Dock inte helt bra äänu, så jag slappar hemma hos min pojkvän idag medan han är iväg och drar in pengar åt oss :)
Det är ju inte överdrivet mycket kul som händer som jag kan berätta om. har precis suttit och snackar med svärföräldrarna om telefonförsäljare och haft mig. Mysigt! Så nu sitter jag och väntar på att något bra ska börja på tv, ni hör vilket spännande liv jag har!

Och igår fick jag höra av mina favoritkille att jag var ganska elak mot honom i början. Fan vad jag skäms. Speciellt eftersom han verkligen har ftt mig att må så fruktansvärt mycket bättre!
Aja, det var ingenting som han hakade upp sig på, och det är sånna här saker som gör att jag tycker om honom mer än allt annat!


Och! Min syster är en ca drygt 200 som kommit in på juristlinjen i Örebro med ca 2000 sökande!! Jag är så sjukt slolt!
Och jonte är en av 15 som kom in på sitt progran typ.

ni hör ju vilka människor jag omger mig med!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0