Jobbveckor.

Jag kan säga att jag typ aldrig haft så lite till liv som jag har just nu. Det finns liksom ingenting att göra innan jobbet, jag sitter ensam hemma och inte gör ett skit. Så pisstråkigt!

Biljarden gick i alla fall bra igår. haha, jag var bättre än Elli i alla fall. Tack och lov! Så jag och Jonathan hade klart spöat dom om det inte var för att min sötrumpa lyckades köra ner 8an hela tiden.. Haha, men jag tycker om honom ändå.
Efter det tog vi oss till Wasa eftersom trillingarna tydligen var på kort där enligt ryktena. Och sant sant sant! Så söta!
Jonathan fick lite ont i magen så vi la oss och myste på gräsmattan utanför Nikolaikyrkan, klockan 23 och jag började knappt frysa?! Helt sjukt!

Idag ska jag i alla fall förbi banken en snabbis på väg till jobbet. Sen ska jag jobba och efter det så blir det upp på stan och ta något glas vin med Jonathan, Elli och Martin. Mys!


Idag fortsätter sommartävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0