Jobbig dag!

Helt sjukt seg dag på jobbet idag, timmarna maskar sig fram nåt så in i helvete.

Har dock varit på en arbetsintervjuv idag och det verkar inte sämre än att jag gått och fått mig ett jobb! Det känns riktit bra måste jag erkänna! Så jag och Elli tog oss en liten munsbit på la baguette innan jobbet, så det var ju en skön start måste jag säga!
Sen att vi på vårat jobb har tre timmar innan lunch och över fyra timmar efter gör inte min dag gladare. Men ända fram tills lunch var saker och ting roliga! Jag vann en biobiljett och vi har haft lite tävling som har lättat upp.

Ringde även på en lägenhet på morgonkvisten så vi skulle få åka och titta på den nu ikväll. Planerat in med mamma tillochmed. Men sen ringer dom jävlarna vid sextiden och har lovat bort lägenheten till någon annan. Sjukt dåligt tycker jag om det var någon som undrade.

Nu sjutar jag i alla fall snart den här skitdagen. Så ska jag och spela biljard med elli martin och jonte. Kommer väl förlora, men i bra sällskap skiter jag i vilket.



Haha, upp med hakorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0