Jag mår bättre!

Hör och häpna!
Jag är inte redo att falla ihop så fort jag gör någonting idag! Riktig lycka kan jag lova! Därför tänker jag ta med min nya T10 och ge mig ut på en liten promenad i min mysiga ensamhet.

Sen ska jag till jobbet hade jag tänkt mig. Gick så sjukt dåligt igår, blev bara två sålda för mig. Suck. Men idag kör vi stenhååårt! Och efter jobbet ska jag och älsklingen förhoppningsvis hinna äta något snabbt innan vi ska gå på Narnia. Hah, nu har han tjatat så, vad kan man göra?

Sen på torsdag ska jag träffa min favoritSimon innan han drar iväg till Italien i X antal veckor..?

På fredag blir det antagligen parmys med Martin och Elli och på lördag beger vi oss till Västerås eftersom min gulleplutt ska tävla i friidrott. Äntligen ska jag få sitta och heja! Haha, trikåer!!!



Men nu ska jag skutta vidare medan jag är pigg! Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0