Heltid.

Haha, jag har från och med igår gått upp på heltid på K3. Aj aj aj, vilka fyra sega veckor jag har framför mig. Men det får man väl leva med? Jag har i alla fall bra med knasiga arbetskamrater som håller igång något.

I helgen blev det alltså Västerås och kolla på min älsklningskille när han höll på att skutta. Det gick åt helvete enligt honom själv, men jag tyckte han var både duktig och snygg..
Drog vidare hem till Elli senare och spelade singstar, så nu har puckot köpt ett ps2. Haha!

Söndagen spenderade vi helt avslappnade i sängen med tv titt innan vi fick för oss att åka till IKEA. Så vi åkte dit och hittade världens skönaske soffa!! Vill haaa!


Men nu måste jag duscha så jag hinner i tid till jobbet idag. Have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0