Hej, jag är sjuk som vanligt.

Sitter hemma och rullar tummarna. Har väntat på att min 2 ½ men skulle bli klar hela morgonen. Är det ett liv..? Jag vette fan. Aja, i alla fall sjukskriven till på onsdag, så vi får se hur livet ter sig. Borde nog äta något snart, om inte magen ska bli helt uppochner igen. Behöver dock fixa sjukt mycket saker på datorn. Så jag lär ju bli sittandes en stund till i alla fall.
Och håller på att ringa runt till hyresvärdar. Det är fan inte lätt att hitta något just nu vill jag lova. Speciellt inte med mina poäng hos Öbo heller. Men men.

Lite jobbletande på gång med. Känns mer värt att jobba än att plugga en kurs halvfart och inte veta vad som händer näst. Så vi får see.

Men men, ring om ni vill ta över magontet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0