haha, förlåt?

Jaha, nu har jag fått skäll om att jag inte bloggar. Skäll av min flitigaste läsare som gillar, nej, älskar att läsa allt bra han kan hitta om sig själv. Jag tror jag menar Jonahan ;) men jag är glad ändå älskling ;)


Så, i helgen har vi myst massor hemma hos Jonathan. Började må mycket bättre i fredags och i lördags tyckte jag själv att jag var typ helt frisk. Tog det ändå ganska lugnt och gjorde lite kort och sådär. Har spenderat båda kvällarna hemma hos honom. Friidrott och tvspelskväll. Hah, och jag är ju riktigt lovande på det där med tvspel.

Har även haft äran att träffa hans farmor och farfar för första gången, eftersom de vanligtvis befinner sig på Gotland. Haha, gissa hur svårt det var för mig att fatta vad dom sa?! I alla fall farfar, farmor använde bara lite för krångliga ord för att jag skulle hänga med riktigt. hah.


Idag ska jag jobba igen, back on track liksom. Men nu är det bara tvååå veckor kvar! Sjukt härligt! Planerar div olika grejer. Ta oss till Gröna lund med syskonen, Liseberg med Philip och hans tjej. Möta upp Elli och Martin och dra iväg till västkusten och sedan är det bara det bästa kvar! Cypern! Jag längtar ihjäl mig. Ska bli så underbart, med underbaraste människan i hela världen! Som just nu är på jobbet och inte alls har kul eftersom han jobbar helt ensam med en massa papper. Tycker faktiskt synd om honom.


Nee, göra något vettigt av min tid.. Typ leta lägenhet eller något bra prisk på Dust it. Hah.

Jag älskar dig Jonte ;) Skriv när du läst klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0