Fantstiska stunder

Jobbet igår gick skitbra! Jag sålde massor och vi fick svara på massa kluriga frågor som Ida tyckte var skitkul! Jag med! Haha! Förhoppningsvis så vinner jag en biocheck eller något idag, står mellan mig och Sofie. Oohhh!

Efter det träffade jag min älsklingspojke (fick såklart gå strax efter 8) och vi tog oss till ICA, köpte mörk choklad och tog oss till bion. Filmen vad faktiskt riktigt bra! Kollade ju på nya Narnia. Inte för att jag sett hela den gamla, men jag tror inte det gjorde så mkt, jag tror ju i alla fall att jag fattade allt, det är väl det som räknas..?

Efter det råkade han säga helt fel sak, fel person och fel tillfälle. Så kvällen slutade inte på bästa vis, om den nu ändå inte gjorde det. Jag tror vi lärde oss mycket om varandra. Och om det nu är möjligt så tycker jag nog ännu mer om honom idag om jag ska vara ärlig.


Nu sitter jag här i min ensamhet och njuter för fylla muggar! Jag orkar inte göra något alls. har så sjukt ont i magen och är helt seg i kroppen. Jag pallar inte att vara såhär.. Fuck liksom.. Men ska ändå träffa Simon lite senare, det ska bli riktigt mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0