Wow, cs och annat skit.

Är det värt att lägga sitt liv på att spela onlinespel så som vissa gör idag? Jag fattar inte grjen. Om ett par år när man sedan tänker tillbaka, kommer man då säga "helvete, vad jag gick miste om saker" eller kommer man säga "yes, fan vad kung jag var på CS". Jag tror på att uppleva lite mer och spela lite mindre. Och ja, Marcus, plutten, vad du nu vill att jag ska kalla dig för att du ska fatta att det är du. Man kan förstöra både det ena och det andra i ett beroende.


Annars skänkte jag en tanke till det här med strul på krogen. Om jag dansar med dig, får du automatiskt då stoppa din tunga i min mun? Om nu ännu värre i min hals, som en stor del av Örebros manliga befolkning faktiskt tror att vi tjejer gillar, eller så har dom bara någon slags muskelstörning i tungan som gör att de inte kan hålla den mjukare än totals utsträckt. Jag är rädd och nästa gång skiter jag nog hellre i dansen. Vill jag få kväljningar kan jag hitta på bättre saker att ta mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0