Stressigt liv..?

Hur min dag sett ut vill jag inte gå in på. Inte många minuter över till slappande. Hade trots allt film idag på morgonen. Mina ögon höll på att säcka ihop men filmen var mycket bra. Goodby Bafana eller något sådant. Om Nelson Mandela. Intressant faktiskt! Sen ska Johan tortera oss med genomgång där han upprepar samma sak på ca 150 olika sätt. Kan ju fördriva tiden på roligare sätt. En engelskalektion med mycket focus = jobbigt! Spurtade iväg till Risbergska och Muttan som så fint mötte mig där. Dags för första massagelektionen. Vi är redan frökens favorit då vi samarbetade med henne och massera, hon tyckte vi båda var ruskigt bra! Muttan! Ruskigt! Yes!

Spurta iväg till jobbet. Satt kvar till halv nio typ. Inte ens stressad efter åtta. Personlig utveckling!


Helt otagg, borde sova. Imon blire frulle på Java vid åtta. Rebecka fyller år och jag ska joina frukostgänget. Sedan bär det av till gymmet och hindersmässa. Jag är för igång, kommer aldirg orka. Men det är ett senare problem.


Middag nU!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; florennz.blogg.se/1201015894__22...januari_08.html#comment

Lycka till!

2008-01-22 @ 21:19:49
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0