Små människor.

Jag orkar inte små människor som klagar på alla andra för att lyfta upp sig själv. Det håller ju sig riktigt bra i längden va?

Nu är jag i alla fall slutkörd efter gym, skridskor, matlagning och kör. Jag är grymt stark, aiight Sandra? Och så är jag grymt bäst på skridskor, aiight Karin? Och så är jag grymt bäst på laga mat, aiight familgen? Och sen är jag bäst på att sjunga. Dagen till ära har jag fått ett sola på hela fyra ord! Herre gud! Någon kommer antagligen avlida på kuppen.


Jag är superflummig idag och har typ 3 ton överskottsenergi. Och inte blir det bättre av att jag ska få klämma på Muttans heta kropp imon heller.




Jag kanske borde sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0