Skolmiljön.

Här kommer en rykande färsk uppdatering direkt från WUC. Här sitter jag med Andrea och Karin och försöker knåpa ihop ett referat. Min hjärna har slagit knut på sig själv efter natten och jag är inte alls rolig att ha att göra med. Jag svarar flumm på allt. Prova mig!

Och nu ska ni få höra. När jag skrev mitt sista inlägg tog det mig ännu en stund att avsluta svenskan och mitt givande samtal med USAmarcus. Jag gick därefter till rummet för att plocka iordning lite, fick för mig att det var trevligt att byta sängkläder efter all sjukdom och skit. Så skulle jag försöka flytta mig madrass, som egentligen inte alls är speciellt tung, men med fågelarmar kan även det lätta bli tungt. Anyhow, jag skulle flytta madrassen, och när jag nu äntligen blivit frisk så får jag tokkramp i ryggen och nu kan jag knappt röra mig. Pappa bjöd på Voltaren till frukost och jag fick avvakta på idrotten.

Jag är fin i håret idag! Det sa Eva. Engelska-Eva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0