Sjuk eller inte sjuk?

Gårdagen blev inte som tänkt med utklassning i singstar hos Elli, istället tog sig alla till mig och de som inte var fullproppade med värktabletter för att orka lägga upp ett leende på läpparna tog sig ett par glas. Sedan var planen utgång till Klaras, när jag dock inser att chansen att komma in gratis innan halv elva är obefintlig tar jag mig hemåt och lämnar Allu och Ant ståendes i kön själva eftersom Marcus hade köföreträde för tre pers och tog med Ch och Sandra in. Fick sedan höra att de två pojkarna inte kom in eftersom Allu tydligen var lite vinglig i benen. Stackarna fick dra till Satin, men jag tror de fick en kul kväll ändå. Jag fick ju ändå vara med och styra förfest. Något hände ju roligt nog.

Ch skulle senare på kvällen dyka upp och hämta pojkarnas väskor, så stackars sjuka Anna höll sig vaken ändå tills klockan tv, då Sandra meddelar att hon sitter på buss nr tolv med alla trillingbröder. Jag hoppas hon slog honom hårt. Han fick ju även en uppfriskande promenad hem, vilket jag tycker han var värd.


Idag fyllde lillebrodern, han fick sina paket av mig och syrran vid tio, jag orkade knappt sitta upp i en kvart innan jag slängde mig i säng igen. Sov till tre ungefär, då mamma och pappa pallrat sig hem från Gran Canaria, då det blev fika och ytterligare presenter. Men jag fick med presenter, nöjd som fan!

Blev middag på Efesos, jag följde med och kunde trycka i mig en barnportion, kul var det ju. Så nu känner jag mig hyffsat bra med tanke på att alla tabletter gått ur mig nu. Hoppas jag skall kunna bli frisk åtminstone till på tisdag, orkar inte missa jobb, behöver pengar.


Men nu är mitt klagande över. Jag är törstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0