Sista terminen

Sista terminen på gymnasiet har nu tagit fart. Vi har ett helt nytt Tema framför våra fötter: Konflikt & Konsensus. Vi ska lära oss om konflikter och olika sätt och hantera dessa osv. Kan bli bra, känns som det kan bli lite småslappt i alla fall. Verkar även som att vi ska bli tvingade att hoppa ned i en rykande kall isvak på G-vik även detta år. Varför göra om säger jag? Vi vet ju hur det känns.. Men men.. Det är väl lika bra att göra som man blir tillsagd? Ingår även en hajk i detta tema, lite lagom kallt. Hoppas bara på att det blir snöbyvack, annars känns ju hela grejen onödig.

Annars blir det till att jobba om två timmar. Orkar inte riktigt idag, känner mig lite sjuk.. Har sjukligt ont i fötterna i alla fall. Eller, mer under fötterna.. Kan man ens ha det? Sov lite till Gandih filmen idag i skolan, trodde det skulle hjälpa mot tröttheten som infann sig trots sänggånende klockan nio igår. Men nej! Jag är supertrött och inte alls pigg och glad som man ska vara. Men heja heja. Vinna skall jag göra.

Annars har jag för tillfället tömt en risifrutti, hallonsmak. Jag som inte ens tyckt om dom förut.. Fick smak för dom under mina tre år som ledare på G-vik. Och nu ska jag ha hela tiden. Håller även på att ladda hem filmer. Kankse inte märkts på bloggen men jag är inne i ett stim och laddar hem div filmer och bränner ut, då jag köpte ett 50 pack dvder för 140 spänn i USA.

Nu blir det laga någon omelett och kolla på Hiros, har precis börjat kolla på ses 1, verkar ju lovande detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0