Knutor = Mardröm.

Vaknade idag av att klockan ringde, kände i hela kroppen hur det bara vägrade att vilja gå till skolan, ont i halsen hade jag med. Men det värsta var att jag hade fått knutor i nacken, det är ett tecken på sjukdom ändå sedan jag var pytteliten. Jag är inte road alls just nu. Jag ringde i alla fall skolan, sjukanmälde mig och somnade om. Vaknade för ca 40 minuter sen av att min mobil ringer och min lillebror vill berätta om att han ska leka med sina kompisar hela eftermiddagen. Inte mig emot.

Måste i alla fall iväg till jobbet senare, har inte råd att skita i det just nu. Behöver pengar nåt så förbannat. Och så ska ju jag och Annelie ge oss iväg på en liten resa så snart som möjligt. Längtar iväg.

Men nu ska jag göra lite varn choklad, lägga mig i soffan, slå på någon bra film och tycka fruktansvärt synd om mig själv. Fast först ska jag duscha. Ska ju till jobbet sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0