Huvudvärk och tunnelseende.

Joo, Anna är åter en gång på väg att dra på sig en riktigt smaskig sjukdom. Jag är inte helt på. Trött som fan på att hålla på och vara sjuk numera. Jag är inte road. Hur ska jag hålla igång mitt hippa innerstadsliv om jag ska gå och vara sjuk hela tiden? Idag har jag inte ens orkat pallra mig till ICA. Hoppas syrran köper med sig det jag behöver nudå.

Annars var planerna för kvällen lite utgång. Orkar jag? Orkar jag inte? Jag ska i  alla fall vara med på förfest! Och jag hoppas alla med mig håller tummarna för att det blir lite singstar hos Elli. Jag vill ju så hämskt gärna ge de tuffa människorna som jag umgås med en ordentlig macth!


Tänkte även imponera er alla med att från och med imon så är det inte längre en trettonåring utan fjortonåring som occuperar datorn största delen av hans vakna tid här i lägenheten. Plutten fyller fjortis! Detta skall vi fira med restaurangbesök rakt över gatan på Efesos. Man vill ju inte ha för långt hem när mamma och pappa fått i sig ett par vinare. Men dagen börjar med skönsång från systrarna. Kan ju inte bli annat är succé.

image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0