En mycket liten människa.

Jag trodde botten var nådd. Det var den inte! Du har tagit dig under bottennivån, och detta med bravur! Det är nästan så man skäms att jag någonsin la min blick på dig. Pinsamt!

Förutom denna bajsincident har min dag varit förhållandevis bra. Hade Jessica Carlqvist under morgonen i skolan. Mycket intressant, kvinnan är galen och har på samma gång mycket intressanta och spännande vinklar och tankar. Tack och lov dök Muttan upp och räddade min dag. Puh!

Dagen fortsatte med temaprojekt och film, alla somnade och lampan var tänd. Ischt! Fick sedan efter lite om och men åka hem! Väl hemma kom bomben, syster var bäst <3, vi köpte marknadsgodis, gladde oss åt mina rikedommar och gick till jobbet. Som är cp. Jag får bita mig i tungan hela tiden. Säga feeeel? Klarade 22 av 26, stannade till 21. Men det gjorde alla andra med.

Kom hem och hann precis få in första tuggan mat i munnen när trillingarna och Elias kom förbi i Allus nyinköpta bil, vi tog en liten runda. Älska dom killarna! Sen fick jag komma hem och äta. u blir det lite plugg, sen ska jag sova för jag är TRÖTT!






I hate that I loved you. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0