Dagens smarting.

Någon mer än jag som alltid har problem med att komma ihåg vad man tidigare skrivit och inte skrivit i bloggen? Man vill ju inte upprepa sig för mycket liksom.

Nu har jag jobbat. Gick sjukt dåligt, första timmen kunde jag knappt få ur mig ljud och människorna i andra änden hann nästan lägga på innan jag fick fram att det faktiskt var en riktig människa som ringt upp till dom. Tre, och jag skäms när jag säger det, men inte en enda fler än tre drev jag in under den första timmen. Sen drog jag igång och hade några toppar, men sedan på slutet pallade jag inte längre med, och jag var ensam kvar på loj till sent. Meeen, ta er i röven allihopa! Jag satt inte till nio. Fem minuter innan dagens slut skuttar jag ut genom dörrarna. Högröd, halv-död och assur. En skön promenad ensam genom vår fina stad. Var mycket rogivande och när jag sedan kom hem fick jag roa mig en stund med Carolina Gynnings nya progran som var skoooj.

Nu har jag roat mig med läxor ett tag och tänkte fortsätta med det lite till, men mina fingrar vill inte stava rätt idag! Jag avlider.

Imon tar jag med sis till skolan, Matte C för hennes del, idrott för mig, jag kommer ju inte vara med men anyway. Sen blir det flickorna på stan eftersom jag har västa hålet (projektarbetstiden, jobbar den nu?), sen tillbaka och ha svenska? Värt. Måste. Kom igen Anna!!


Sång imon. Sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0