Blöta tår.

Mina skor läcker in. Skitväder?

Haha, så road av alla som pratar i headset på stan. Helt plötsigt ser man ett mongo stå och prata med sig själv, börjar asgarva för att sedan komma på att de pratar i telefon. Skrattar då ännu mer åt mig själv.

Idag var det utbildning. Lämnade usa-Marcus och CH hemma med städning, eller något ditåt, medan jag, syrran och Sandra tog oss till K3 för försenad utbildning. Kändes som att den var behövlig.

Nu sitter jag dock ensam hemma, skolan börjar imon och jag kommer få äta middag ensam. Trååk! Men snart börar Bollibompa, då blir det fart i lådan!


Igår var vi btw ute, jag, usa-Marcus, CH och Sandra. Vi var lite hemma hos mig och mös, sen gick vi till MM, sög som vanligt, så vi gick till Björnis. Sjukt kul hade vi. Mycket mysigt. Men jag har ont i min fot.




Nee, blä vad opepp jag är på att skriva. Nu blir det tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0