Underbara människor.

Har spenderat de sista dagarna med mitt folk, my people. Jonte har tagit hand om min när jag varit sjuk, och gjort mig glad. Sandra har tagit hand om mig när jag haft det tråkigt, och gjort mig glad. Marcus har dykt upp när vi behöver liv, och gjort mig glad. Allu och CH dök upp idag, och gjorde mig glad. Vi har haft filmkväll och mysit och fettat oss, bäst vi är! Lite tuffa rent av. Kollade ju på Top Model med. Marcus var i alla fall glad.

Annars rullar dagarna på, det blir lite ljusare och mitt halsonda är på väg bort. Jag ser ljuset i tunneln men inte annat än hål i plånboken. Bal och stundent närmar sig och detta kommer kosta mer än vad jag har lust att ha råd med. Men det händer ju som sagt bara en gång i livet. SåååÅ!

Och i helgen är det jag och Sandro som drar till Götene. Killarna hade dåligt med pengar så vi kommer och härjar hos dom istället och drar utgång. Tagg! Saknar Tobbe omg. Ska bli riktigt kul att träffa alla människor igen!


Men nu ska jag ta och kolla på Greys Anatomy. Jag förjer för många serier, men det är ju så när man blir kära i dom hela tiden.




Ett krossat hjärta är ett skört hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0