Svettig.

Just nu sitter jag framför datorn och väntar på att min kära mor och syster ska bli färdiga i duschen så jag får ta mig en liten snabbis. Jag har äntligen skaffat mig gymkort på Njoy, så nej, jag ska inte sluta träna, bara inte på Friskis och svettis. Ska överlåta mitt kort till Matta imon. Yes! 400 i alla fall, inte så mycket back då.

Efter våra duschar så ska vi ta oss bort till farmor och avnjuta en gamal hederlig söndagsmiddag. För lite sånna tycker jag (farmor lagar ju så god mat).

Annars har jag ju varit hos mina sötnosar i Götene hela helgen. Men det orkar jag inte skriva om nu, så det får vi ta sen. Nu ska jag börja leta efter min hjärna.. Är ju skola imon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0