Lördagsgodis.

Vaknade rimlig tid, framåt tolv. Mycket välförtjänt sömn tycker jag. Tvingade mamma att följa med mig att köpa jeans, men innan dess blev det en sväng till systemet där jag berättade för henne vad som var värt att dricka, lita lagom oskyldigt. Fick tag på jeans, skärp, laggings och skor. Så man kan ju säga att det blev en lyckad dag. Skorna blev helt kostnadsfria för min del då mamma hoppade in och gav mig lite ekonomiskt stöd. Härligt. Så hela kalaset gick på 600 kronor. Överkommligt.

Idag blir det antagligen MM-baren. Tjejerna har tjatat om pommes där hur länge som helst nu, så det är väl på tiden kan man tycka. Sjukt festsugen är jag dock. Så vi får väl se vad kvällen erbjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0