Lördagkväll.

Kvällen blev mer lyckad än väntat. Min stora kärlek Karin dök upp till min räddning. Skulle jag tittat på det slaskande paret ensam eller? Vi drack cider och åt pommes, precis som vi kommit överens om. Störde oss på kariokemänniskorna gjorde vi med. Skooj!

Simon dök upp en sväng på slutet, och i brist på annan mänsklig kontakt bjöd jag med honom hem på övernattning. Saknar jag något så är det ju någon som håller om mig när jag somnar. Awsome! Jag kollade på supersugen och Simon somnade. Jag garvade röven av mig och han snarkade. Vi är teamet!

Idag har jag varit på släktkalas med alla mina små syslingar. Alfred fyllde ett år och farbror 63. Myspys. Mådde inte helt bra när vi kom hem så jag skippade träningen. Trött på att vara sjuuk/halvsjuk vid detta laget. Blev i alla fall sola sen, så nu är jag snygg!



Jag är hemligt kär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0