20 frågor.

Hittade 20 frågor på lunarstorm. Inte för att jag använder den längre, men det är så mycket minnen och skit där, har ingen lust att ta bort det. Tänkte i alla fall roa mig själv en liten stund :D

1. Värsta känslan?
Lonlyness.

2. Bästa känslan?

Kärlek
3. Din första tanke när du vaknar?

Är det verkligen rätt tid?
4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

Min syssling skriker på mig, vaknar gör jag till Bach :)
5. Har du någonsin varit kär?

Jag har haft turen att varit kär på riktigt.
6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

Mitt träd <3
7. Vad har du under sängen?

Saker som inte fick platts på väggarna och en MASSA damm.
8. Ser på?

Konversationen med Birk. Ganska spännande faktiskt.
9. Lyssnar på?

Daft Punk :)
10. Skriv nått smart!

Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Gyllene regeln :)
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Min morfar tror jag.
12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

"Gå och lägg dig nu dansaren ;)"
13. Vad vill du bli när du blir stor?

Mamma :)
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

Glad..?
15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

När allt bara klaffar.
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

Ta hand om människor..?
17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Hjärnan...? :P
18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Uppfylla önskningar.

19. Vad är du beroende av?

Chokad, men mycket mindre nu är tidigare.
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

Alla mina vänner!



Nu var detta typ sjukt trokiga frågor. Sorry att jag upptog er tid ;) Nästa gång blir det någonting matnyttigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0