Sjuklingen.

Jag sitter hemma i soffan i Jonathans "oversize" t-troja i storlek medium och kollar på repriser av desperate. Så sjukt kul :P Mål illa, och det blir fan inte bättre av att Mario ligger bredvid och fiser hans äckelfisar hela tiden.

Och jag som verkligen har lovat mig själv att inte vara sjuk, jag orkar verkligen inte det. Men man får ta det som det är. Jag ser fram emot det lilla istället :)

Till exempel så får jag ju umgås med världens underbaraste människa varje dag, och imon ska jag med pappa på Mia Törnbloms föreläsning. På fredagt är det Idolfinal med Elli och Martin, på lördag ska jag bjuda mamma och pappa på myskonsert, sen ska vi till Philip och Magda och äta pizza, på sändagen blire Vokenskonsert.


Men jag fortsätter väl att tycka synd om mig själv ;)



*fis fis fis fis fis*

Kommentarer
Postat av: marcus "hoffet" gustafson

han är ju så söt:D men hans fisar är ju inte mysiga:P

2008-12-08 @ 15:06:55
URL: http://mmarcuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0