En liten paus

Jag har tagit en liten paus här från min ledighet, har gjort ett litet besök på jobbet i två dagar, men ikväll är det bio med Jonathan, magda och Philip. Så att det knappt känns att man jobbar ;) haha. Försöka duger..

Dock ska karln komma och äta lunch med mig efterom matlådan glömdes av igår.. Suck!
men det blir ett skönt avbrott på dagen.

Och på nyår var det ju meningen att vi skulle upp till Sälen och härja. Dock missförstod vi nog det där så det blev liksom inte riktigt som vi tänkt oss så vi håller oss på hemmaplan istället :)
Blir middag med Philip och Magda och sen lite fest med trillingarna förhoppningsvis :)
Fick förresten ett samtal nu med en gubbe som trodde jag ringde från Umeå och som önskade mig ett trevligt nyårsfirande med min kille, haha! ;)

jag har ju ett kul jobb i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0