1a December

Detta betyder dels att det inte alls är långt kvar till jul, men även att jag börjar jobba heltid idag. Jag är faktiskt pepp! :P Även fast jag jobbade heltid igår, men jag sålde ju som en galning igår med, dubbelt upp :D

Det enda jag inte är taggad på är att frakta mig till jobbet.. Jag skulle gå.. men det blir nog cyckeln. Och så gå hem :) Och världens godaste lunchlåda har jag som kommer räcka i typ en vecka. Haha. Och stanna på vägen och köpa mandariner :D


men nu ska jag duchaaaa :)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej vännen. Hur går det att jobba? Själv har jag varit hos Benke och rättat till axel o nacke i dag. Känns lite bättre. I morgon ska jag iväg o jobba tänkte jag. Får se hur det går. Går det åt h-e så får jag väl sjukskriva mig igen.

Vi hörs.

Kramisar i massor.

Mamsen

2008-12-01 @ 17:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0