Skitväder = skitsemester?

Idag är det regn, igår var det kallt, i förrgår var det regn. Meen! Jag har det asbra ändå!! Hela dagarna går åt att fundera och fixa med den kommande flytten. Jag är så grymt taggad och min älskade pojkvän verkar trivas med att jag vill inreda allting på mitt egna lilla vis. Tur det!

Idag ska vi iväg till Rusta och kolla någon matta eller så. Får se om vi kommer hem med stora kassar. Ska stå för matlagningen idag med, får fixa ihop något gott!

Imon är jag medbjuden med familjen Hammander på Lars Winnerbeck. Inget jag följer slaviskt men vissa låtar är helt okej, kanske kan få upp ögonen för honom, vem vet? Vi ska i alla fall picnica lite där i väntan på honom. Kommer nog bli riktigt mysigt!

Hänger mest hos Elli och Martin annars i deras nya lägenhet, dom har ju lyckats bo in sig riktigt bra på bara några dagar! Gulligt värre, hah.


Och nu är det knappt en vecka kvar tills vi drar iväg till varmare breddgrader! Det är helt fantastiskt! En hel vecka med älsklingen i solen, och så får vi lägenheten nästan direkt när vi kommer hem! Underbart!



Fast nu ska jag joina honom i köket eftersom han lagar frukost åt oss! Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0