Lite för kul.

Idag har jag och jonathan varit och köpt moppe. haha. Jag fick köra hem den medan han cyklade. Sooooft!
Den ska fungera som transportmedel nu när vi ska flytta hemifrån och allt. Grönt är skönt..?

Sen har vi hamnat här hemma hos jonte. Jag tror att jag har fött lite grann. Somnade frysandes i sängen och har blivit helt konstig. Men men. Imorgon är jag på topp igen!!


Gröna lund då. Haha, klart som fan att det tokregnade. Men det sket vi fullständigt i till sist och jag fick åka mina jävla slänggungor tre gånger! Sjukt najs! Jonathan vann även ett pyttelitet gosedjur åt mig, söt. Träffade Masken oxå, haha, är det någon så är det masken. Jag och Jonte höll annars på att dö av skratt i lustiga huset, ganska lustigt där inne.

Fick träffa älskade mormor med. Hon var världens gosigaste på värsta prathumöret. haha, och började gråta när vi åkte. Det var lite jobbigt.. Men jag kommer snart igen!!

Död på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0