Ladda bilder

Just nu håller jag på att lägga in Jontes bilder på datorn. Så förhoppningsvis får vi snart upp några skojiga (om än lite gamla kort) här i bloggen. Vi har faktiskt varit uppe ganska länge för att vara oss idag, han kom och väckte mig vid halv tolv? Och han satt ändå uppe längre än mig igår.. Hur fungerar det..? Skit samma i alla fall!

Idag ska vi hem till mig, för jag har planerat att klippa honom lite grann, eftersom han har värsta mattan på huvet. Kommer bli varmt på Cdypern annars. Så vi trimmar lite idag, hah.

Sen har jag planerat att våldgästa Elli som är ledig imon, får se hur dom planerna utvecklas.


Imon blir det i alla fall Boda Borg med Jonte, Philip ooooooch... Jeanette!! Det kommer bli superkul! Jag säger det, följer Jeanette med så kommer det sluta med att jag kissar på mig. Hah.



5 Dagar kvar till CYPERN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0